Saturday 22 August 2009

1 Ramadhan

Selamat menyambut Ramadhan kepada semua umat Islam. Ini merupakan Ramadhan kedua bagi wa dan keluarga di UK. Lepas Isyak, kami buat Terawih dibawa oleh Erry. Sahur pagi tu makan banyak maklumlah diberitakan waktu puasa dalam hujung summer ini panjang gitew.

Di kesempatan ini, wa sekeluarga memohon maaf andai kami ada salah dan silap samada disedar mahupon tidak disedar, di depan mahupon di belakang. Moga Ramadhan kali ini diberkahi dan mendapat redha Allah swt

Anak anak wa semuanya puasa hari pertama ini, kecuali Maisarah yang tak larat. Sebelum balik ke Birmingham, kami singgah sekali lagi ke Bicester Village, beli kasut sekolah anak anak wa. Dah nak naik sekolah kata khanz. Komain lagi, kasut sekolah Clark gitew.

Bukan begitu tuan tuan dan puan puan, dulu wa pernah ceta, masa memula wa sampai sini, wa cari kedai budget. Maka wa bolilah kasut sekolah anak anak wa di Latif, kira macam Mydin di Malaya lah. Murah gitew, thak sampai pon £10. Namun 2 minggu je hayatnya. Maka lebih baiklah boli je Clark (pastikan di musim juala murah). Dulu harganya £15 je. Tahan setahun. Tapi itu dulu. Hari ini tak ada lagi kasut harga £15 tu. Dah naik £20. itupon setelah diskaun 50%

Sempat gak lah menceduk beberapa barangan lain. Untungnya nasib baik wang wa dah habis bayo hutang. Maka wife wa la belanja hi hi hi awwww ! ! !

No comments:

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country:

TQ