Monday 11 May 2009

11th May 09

Hari ini adalah hari pertama Aiman menduduki SAT. Kira macam UPSR la kalau di Malaya. Persiapannya ala kadar secukup rasa. Tahun ini dia dan Syasya (Egham) menduduki peperiksaan yang sama

Hari ini juga merupakan hari lahir wa. Dah 30-an umur wa. Bila lihat anak anak wa dah beso, tersedo la bahawa diri ini dah tua. Seperti biasa, ucapan pertama yang wa terima adalah dari Cho tepat jam 12 malam. Actually kawan wa Dina anto ucapan 3 hari lebih awal. Hi hi hi thanks ! ! ! Berkongsi hari jadi dengan wa hari ini adalah Kak Asmah dan Nurin (anak En Azli)

Pepagi lagi wife wa dah bagi ucapan selamat untuk wa. Lepas tu dia turun ke dapur seperti biasa siapkan bekalan untuk anak anak wa ke sekolah. Lepas tu berturut turut wa dapat ucapan dari ibubapa keluarga sedara mara dan sahabat handai, melalui telipon, sms, email, KBR, mahupon on the spot bila berjumpa.

Tiba tiba wa dengo suara Anas, eh ni baru pukul 7 pagi awat cepat sangat dia panggil. Untuk pengetahuan semua, Anas akan melaungkan suaranya setiap pagi hari sekolah pada wa, "Papa cepat dah 8:20 pagi". Nak suruh wa anto ke sekolah la tu.

Ghupenye depa panggil sebab nak celebrate birthday wa. Awwww terharu gitew. Maka ... layanz




Ini adalah pulut kuning. Mengapa buat pulut kuning, kena tanya En Dicken.


Ini pula choclate cake birthday wa. Wife wa buat. Mengapa buat birthday cake, kena tanya En Dicken


Ini pula kad ucapan birthday wa dari wife wa dan anak anak wa. Mengapa bagi kad ucapan, kena tanya En Dicken. Hi hi hi toucher dia sket ! ! !



Dari siapa idea awal mereka buat kejutan untuk wa ni, honestly, I don't know Sir. It really makes my day. (Topi tu Ayah Dol kasi. Baju tu wa beli di carboot baru ni. Regenya 50 pence. Mark & Spenser. Tobal, best pakai, kira hadiah hari jadi wa lah tu, dari wa sendiri, awwww )



Erm yummy yummy. Kalau dulu wa akan dapat cake dari secret recipe, my favourite is banana chocolate cake. Now, I don't need to buy any more, cause, my wife can do better




Terlanjur wa ambil gambo kat bawah ni, wa ambil gak gambo frying pan ini. Hui cantik noooo






Dan tidak ketinggalan, pose dari Madeehah.




3 comments:

cibil said...

Happy 39th Birthday Mr.Dentist! Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki dunia dan akhirat.. adakah wa terlewat wish? sesungguhnya wa thaktau 11hb adalah b'day lu..

Tulisan anak2 lu semuanya dah macam tulisan mat salleh, berpusing-pusing, bersambung-sambung.. klasik gitu!

Anonymous said...

Hey Happy 39th Birthday ya...congratulations inshallah semoga panjang umur and dimurahkan rezeki :-)

Kenit in Amsterdam:-)

Anonymous said...

mane gambor keta baharu tue? nak gak tengok....

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country:

TQ