Wednesday, 30 July 2008

Lesen L

wa telah lulus teori memandu hingga wa dapat lesen "L". yee haaaaaa

GBP30 melayang

10 comments:

Cik Puan Kesum said...

salam tuan umah..

mau panggil apa ek..wa tak tau..hehe..

wa sure sonok tuh dh lulus L.adalgik cabaran besau..lesen penuh..ramai dh yg kantoi.huhu...

Dentist and Me said...

salam cik puan kesum, awwww bunyi purba sungguh khanz nama ini lu all

mereka panggil wa Brat Pit. Tapi lu boleh bahasakan diri lu dan wa je lah. Senang khanz lu.

wa tengah cari kelas memandu yang gerenti lulus punya. Kawan wa dah beberapa orang dah lulus, mereka lagi seronok, wa kata kat lu

Cik Puan Kesum said...

huhu

wa tau apa itu jenis kelasnya..hehe...

tak yah g test2..hulurkn ..hulurkn..konfom lulus..tak yah melayang £300.hehe..

dh ramai yg buat.hoho..

**khanz tu menda wei??**

somuffins said...

Ahaks...'L'embu gitew??

(wa nyebok jap) .. Cik puan kesum ni mesti namanya sesedap nama wa (hic). Khanz is .. (biorlah Mr Dentease terangkan)

Dentist and Me said...

wei SISTA Kesum

BIRMINGHAM tak ada main hulur hulur punya. we all cari kelas yang baik punya la sista Kesum. Depa akan terangkan segala cikadak yang menyebabkan orang gagal dan minimum wa kena ikut 5 jam kelas, ta'u?

Khanz itew sama dengan bahasa orang Melayu guna ... tak silap wa melayu joho ....kan di hujung ayat. wa cuma tambah ia jadi khanz supaya ada dengung serta sengau barang 10-15 % gitew

cibil said...

ehehehe cik puan kesum pun dah 'terjebak' kat sini.. hihih!

before ni lu driving guna lesen malaya la khanz..?

Anonymous said...

Wey, congratulations lehhhh.
Bila lagi nak ronda Amsterdam..... sakan gittew:-)
Kenit in Amsterdam

Dentist and Me said...

jadi cik SOM dan cik puan kesom ini lembaga yang berlainan ghupenye. nape kesom ni jadi pilihan ye?

Selama ini, wa guna lesen international gitew, curlass khanz

Amsterdam ... will comming. Insya Allah, but not now. Tengah kumpul quid

Cik Puan Kesum said...

bukan hulur mcm rasuah ler..ayooo....hulur lain...malas ler nk cete sini..kang ramai contact cek pas ni.hehe...

birm ramai melayu-wajib ada lesen..kang polis ikut muntut kang..ahaks..haha

**still tak paham bahasa special tuh sb kita bukan ore johor ma..**

Cik Puan Kesum said...

wa..baru phm..pening jap masuk umh ni,bahasa tahap tinggi ni.hehe..

sini pun ada kelasnya..janji hafal sume undang2 dia,masalahnya fail bila terikut2 stlye org msia drive kelas.hehe..dh biasa drive kan,so perangai asal tuh susah nk ubah la.

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country:

TQ