Friday 5 September 2008

5 Ramadhan

Tadarus di rumah Nik, 10 orang hadir, Ustaz Ridzuan tak dapat hadir kerana isteri beliau terpaksa menginap di lab, 36 jam untuk menyiapkan disertasinya.

Semua puasa kecuali Madeehah. Amir dan Maisarah masuk hari kedua tak sahur. Alhamdulillah mereka tahan hingga Maghrib

Wa berbuka dalam kereta Abg Abdul, makan kurma sahaja. Wa ingat sempat balik rumah sebab habis keje jam 8 malam. Biasanya jam 7 malam dah balik. Wa tak bawa apa apa. Jadi berbuka dengan kurma Abg Abdul dalam kete dia.

Hari ini wa masuk keje jam 4 petang. Jadi wa minta Dol hantar wa ke tempat keje, lepas dia hantar wa dia pegi ambil wife wa. Biasanya wa masuk keje jam 5 petang, sebab tu wa tak sempat nak ambil wife wa balik keje jam 4:30 petang

Alhamdulillah, dapat tumpang Abg Abdul. Hujan agak lebat. Sejuk macam awal winter.

Hari ini juga Dol dapat tau dia lulus pengajiannya di UCLAN. Alhamdulillah. Diberitakan dia akan mengikuti gradiation pada December akan datang. Dol kena buat visa jika nak keje di UK. Di bawah peraturan tersebut Dol boleh bekerja di UK ini selama dua tahun setelah mendapat visa tersebut. Namun untuk memperolehinya, antara syarat nya, ada duit dalam akaun sekurang kurangnya GBP800.00 dan baiaya visa tersebut GBP400.00.

No comments:

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country:

TQ