Friday 11 September 2009

Aktiviti pertama setelah kembali ke Quinton Rd

A Pada satu hari ada satu cerita. Ada kawan wa, yang datang setahun nan lalu, dah nak balik dah. Maka wa ajaklah mereka berbuka di rumah wa. No 4 dari kiri itulah gerangan orang nya. A namanya.

Selain itu, wa juga jemput kawan parents wa, anak mereka pula adalah kawan kami. Depa dah nak balik 16 Sep 09. Kiri sekali itulah gerangan orangnya. Makcik Kalsom ini datang dengan suami dan anak menantu serta cucunya.

Ketiga, ibu dan bapa kepada student yang baru datang ngaji Master di Birmingham ini, yang wife wa dapatkan rumah sewa untuk mereka. Makcik ni datang dengan suami dan 2 anaknya, serta kawan anaknya (tiada dalam gambo, malu katanya nak letak gambo depa kat sini). Seorang lagi anaknya belajo di Oxford, awww handalnya. Duduk dari kananlah gerangannya, duduk di sebelah Wan

Wa juga ajak student lama kat sini, F nama timangannya, dia datang dengan pak we nya. berdiri pertama dari kanan itulah gerangan orangnya.

Owch lufa, ada sorang lagi gerangan student yang baru sampai yang menginap di rumah wa, S, jejaka ini pon tiada dalam gambo.

Sibuk khanz wa sejak pulang dari Italia ini





No comments:

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country:

TQ