Monday 16 June 2008

Stratford Upon Avon

Kengkawan semua, semalam wa n co, pegi tempat kelahiran Shakespere, tentu saja setelah ke Studley car boot sale, wojik gitew. Eh tak lah, wa bawa inlaws wa lihat tempat tu. Maklumlah khanz, datang dari Malaya, kena bawa ke sini gitew. Malaya tak ada, kalau ada pon konsepnya lain, tag line Malaya punya, MESTI MAU UNTUNG TERLAMPAU LEBIH PUNNYA! ! !


Stratford Upon Avon lebih kurang 1 jam dari Birmingham, atau 25 minit dari Studley. Lawa tempat ni, yang lebih wa salute adalah usaha kerajaan tempatan menghabiskan duit rakyat membangunkan tempat ini dan menjadikannya salah satu tempat yang terpaksa diakui semua sebagai salah satu tempat yang mesti dilawati di sekitar Birmingham. Terrer marketing depa ni. Sure kalau kat Malaya, tak jadi macam ni, sebabnya you know, Malaya dah makin teruk jadi antara negara rasuah terhebat dalam dunia. Dari 4.0 ke 2.7 you. Hebat hebat ! ! !



Ada banyak park kat sini, kita pilih je mana nak me lay park. Ada yang kena bayo, ada yang FREE. Wa kat tempat FREE je. Lalu kami bentang tiko, hangkut semua makanan, termasuk periuk nasi panasonic beso (mahal you, bawa dari Malaya, kat sini tak ada periuk nasi sebeso tu, depa ni tak makan nasi banyak macam kita makan nasi). Lalu kami makan, sambil diperhatikan oleh omputih yang kagum melihat kami makan guna tangan, awwwww ! ! ! Pelik depa lihat kita makan guna tangan.




Ermm sampai menjilat jari Aiman tu


Aiman dan baju Man U nya, dua hari tak salin you. Lepas ni wa harap badan dia akan kurus macam Christiano Ronaldo la.

Gambo ni difokuskan kat belakang tu, balik pokok. Sejoli sedang berjoli. Depa ni tak malu, sebab banyak lagi kejadian sedemikian atas padang rumput ni.


Bersihnya sungai ni, hi hi hi macam sungai Klang 69 tahun dulu agaknya


Tepi sekali tu Adeena the princes. Sejuk masa ni.





Maisarah depan tugu, apa wa tak sempat baca. Sebab wa ingat nak hantar makanan dalam kete lepas tu datang sini balik, namun sesampai je wa ke kereta, rombongan wa pon turut sampai ke kereta, maka kami terus je balik, awwww terlepas peluang wa baca keterangannya






You, nama you siapa? Kenalkan diri you lah you. Kat mana ni you?

No comments:

Prayer Times For 6 Million Cities Worldwide
Country:

TQ